Uttopy

Moda i disseny a favor de grans causes

3/3 - (7 votes)
Uttopy és una marca de moda solidària que, a través dels seus dissenys i la seva comunicació, dona visibilitat a causes socials i mediambientals ajudant a les ONG a conscienciar a la ciutadania i obtenir recursos per poder portar a terme la seva tasca. El nostre objectiu és apropar la solidaritat a les noves generacions i aprofitar el potencial de comunicació que té la moda per conscienciar sobre causes de caire social i ambiental.
19

19 col·leccions

13

13 ONG col·laboradores

30

30 empreses

12.530

12.530 € donats

Entitat

Fundación Oso Pardo

Entitat

Oceana

Entitat

One Tree Planted

Empresa

Uttopy

Elaborem col·leccions de moda i complements per tal que cada peça converteixi als qui la porten en ambaixadors d’una causa i crear, així, un cercle virtuós en què cadascú de nosaltres, amb una cosa tan senzilla com portar una samarreta. comparteixi una història estretament lligada amb una causa i ser, d’aquesta manera, part de la solució.

Per al desenvolupament de cada col·lecció col·laborem amb dos actors clau: el dissenyador i l’entitat social a la qual volem ajudar. Tota la nostra producció segueix estrictes criteris de sostenibilitat i respecte a l’entorn en tot el seu procés.

A més de les nostres pròpies col·leccions, també oferim la possibilitat de crear col·leccions úniques per a minoristes i empreses que vulguin incorporar aquesta eina en la seva estratègia de responsabilitat social corporativa. Aquestes col·leccions estan inspirades en l’acció socioambiental que treballa l’ empresa, essent Uttopy una eina que l’ajuda a maximitzar el seu impacte, gràcies a la sensibilització generada per la seva comunitat que emporta la col·lecció de l’entitat.

Projectes relacionats

Projecte Òliba

Un residu que esdevé un recurs per a la conservació de la biodiversitat

 

BatTune

Disseny i comercialització d’un nou dispositiu d’alta tecnologia per a l’estudi dels ratpenats

 

Projecte inactiu

Veure tots

Contacta'ns

Si vols saber més sobre Tàndem